2014. április 2., szerda

Én már csak így vagyok a Derkón

Most dübörög a Műcsarnokba a Derkovics ösztöndíjasok kiállítása, de különböző sztorik miatt nem vagyok ott, de főleg azért mert 78-ban születtem, és, hát, akárhonnan is nézzük, kiöregedtem. 
Borsos János kollégám észrevett egy hibát a rendszerben (ő nem fásult és rezignált mint egyesek), és ezt tematizálva készítette el a kiállításon bemutatott munkáját. 
Riszpekt!


Borsos János: Szalon '78
Nem Derkovits díjasok a Derkovits díjasok kiállításán.
Bemutatkozási lehetőség azon, Derkovits ösztöndíjjal nem rendelkező alkotók számára, akik szerettek volna 2014-ben is pályázni, de már nem tehették. Ők  az 1978-ban született korosztály, akik az ösztöndíj 2012-es kimaradása után nem kapták meg azt, a 35 éves korhatárt egy évvel felemelő kompenzációt, amit egy évvel idősebb társaik 2013-ban megkaptak. A tárlaton mindenki egy saját maga által kiválasztott művel, vagy mű csoporttal vesz részt. 

A kiállítók: BÁCS Emese, BESSENYEI Bence, HEGEDŰS Norbert, IMREH Sándor, KERPELY Adél, KUDÁSZ Gábor Arion, LUCZA Zsigmond, NAGY Ottilia, PITI Zsuzsanna, RÁSKAI Szabolcs, SZABÓ Péter, SZENTELEKI Gábor


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése